Вас приветствует компания ЗакарпатЕвроТранс Автоград
Опубликовано: 19-07-2013 (0 раз прочитано)
 
tel_site
Опубликовано: 10-12-2010 (0 раз прочитано)
 
 
Опубликовано: 16-03-2016 (0 раз прочитано)
FCA HERITAGE НА МІЖНАРОДНОМУ АВТОСАЛОНІ «AUTOMOTORETRÒ 2017»

FCA Heritage візьме участь в 35-му автосалоні «Automotoretrò», який буде проходити в Турині з 3 по 5 лютого разом з восьмим автосалоном «Automotoracing». У попередній раз дві автомобільні події залучили більше 65 000 відвідувачів, 300 водіїв, понад 1200 експонентів і 14 виробників автомобілів.

news20170202_170201_Heritage_Automotoretro-2017_HP


Виставковий простір буде представлено як реконструкцію гаража в стилі 1950-х років з предметами і інструментами, які прямо або побічно нагадують про технічну майстерність. У тому ж ключі будуть виконані зони обслуговування – офіси та місця зберігання, оформлені в двох великих ящиках, які ще раз запрошують нас в світ автомобілів. В процесі оформлення в центр уваги були поставлені основні елементи спадщини, про які розповідає стенд.

Кожен бренд представить два старовинних автомобілі, відповідно до критерію, який передбачає презентацію стандартної виробничої моделі поруч з прототипом або поруч з єдиним зразком, пов’язаним з автомобілем серійного виробництва. Цей підхід дозволить показати історичний і технічний зв’язок між двома машинами і оцінити в одному ключі стандартні автомобілі і найбільш виняткові раритети.

Fiat 1100 (1948)

У 1937 році Fiat Fiat 508 представив C Balilla, Автомобіль, сама назва якого вказує на спадкоємний зв’язок з попереднім Fiat 508 Balilla. Важливий транспортний засіб: для Fiat він був бестселером в 1930-і роки, ставши другим тільки після Topolino. Новий 508C, також відомий як Balilla 1100, мав 4-клапанний передній двигун і 4-швидкісну систему, характерну для спортивної версії Balilla і натхненну його сучасниками Fiat 1500 і 500.

Двигун, збільшений до 1089 см3, дозволяв автомобілю розвивати швидкість до 110 км/год. Гальмівна система була гідравлічною на чотирьох колесах; автомобіль був оснащений незалежною передньою підвіскою і гідравлічними амортизаторами.

Через два роки після запуску, в 1939 році, була запущена друга серія, відома під торговою назвою Fiat 1100, яка мала нову передню частину «windbreaker», вже введену на Fiat 2800. Автомобіль залишався у виробництві до закінчення війни (1948 р.), і було вироблено понад 74000 машин, які мали шість різних версій кузова, в тому числі кабріолет, довгий седан для громадського транспорту і «S» – невеликий, двомісний автомобіль з аеродинамічним дизайном, який незабаром приватні власники почали використовувати в спортивних перегонах.

Fiat 700 Prototype (1940)

У 1938 році Данте Джакоза і його команда почали розробляти новий проект, який мав технічний код «700», для автомобіля в ринковому сегменті між Fiat 500 Topolino і Fiat 1100. На етапі проектування план полягав у тому, щоб запропонувати седан, і при цьому модель з відкидним верхом і кабріолет. Різні прототипи були побудовані в розділі «Спеціальний кузов» на заводі в Лінготто, в той час як фактичне серійне виробництво було заплановано на заводі Мірафіорі, але було блоковане війною незабаром після цього.

З технічної точки зору, найбільш важливим елементом цієї конструкції був самонесний кузов з легкого сплаву: для Fiat це було вперше, коли така можливість була запропонована для автомобіля масового виробництва. Ще одним примітним елементом є двигун «типу 700 000» з алюмінієвою основою, в основному розроблений для зниження ваги машини (в даному випадку після випробувань, вже проведених на Fiat 500 Topolino A 1936 року), який в кінцевому підсумку важив всього 650 кг.

Гальмівна система мала гідравлічні гальма на всіх 4 колесах. Підвіски були на прямий осі, з гідравлічними пружинами і амортизаторами. Коробка передач була також зроблена з легкого сплаву.
Fiat 700 був офіційно представлений 15 травня 1939 року під час церемонії відкриття заводу Мірафіорі, і єдиним зразком, який дійшов до наших днів, є автомобіль, що зберігся в Музеї історії Fiat, який був продемонстрований на виставці.